torsdag 19. april 2018

Patentstrikk skjerf

Vi er invitert i middagsbesøk på laurdag. Eg trur det er ei uformell bursdagsfeiring, sa herr Fiks tysdag kveld. Det tar eg som ei utfordring! Ved å bruke våre tjenester godtar du Cookie Policy og Personvernpolicy Jeg forstår.


Wrap me in scarf garnpakke.

Settet inkluderer mønster og garn. Gratis strikkeoppskrift i garnpakken. Forbruksvare her i huset, i hvert fall. Lue og skjerf i patentstrikk.


Hvis det finnes en perfekt teknikk for et varmt skjerf, så er det falsk patent. Bruk litt for store pinner til skjerf, da blir skjerfet luftigere og godt å ha på seg. Du kan også strikke.

Perfekt for skjerf, tepper m. Slik strikker jeg patentstrikk. I høst strikket jeg et skjerf til Tuva, i mor Aase-garn. Skjerf strikket i patentstrikk. Oppskrift hentet fra Garnstudio.


Tidsforbruk: 6-timer. Superenkel å strikke, og holder deg garantert varm. Lagret fra tostrikkedamer. Den ene tråden er børstet baby. Patentstrikk gir meg mye av den samme følelsen.


Særlig tofarget patentstrikk er noe av det mest avslappende og tilfredsstillende jeg strikker. Håndstrikket skjerf i patentstrikk. Håndfarget garn i fargen blåbær fra garnbutikken Fortuna. Bredde:20cm Lengde: 166cm.


Rask og fin vertinnegåve – eit lett skjerf i patentstrikk.

I helpatent strikker du frem og tilbake med ulikt antall masker på pinnen. Videoen har ikke lyd.


Det finnes masse fine og flotte skjerf med fletter og huller og dobbeltstrikk og all verdens spennende. Jeg sleit igjen med å komme igang med patenstrikk, men også her løsnet det til slutt, etter å ha gått igjennom et par-tre. Dette skal bli et skjerf.


Mamma ønsket seg et varmt skjerf og bestilte halvpatent. Jeg fikk litt skjenn da jeg viste frem det påbegynte skjerfet i patentstrikk, for det krever.


Tofarget patentstrikk med fletter på pinnene, en dag blir det til skjerf til min kjære two-coloured brioche with cables, one day it will be A scarf to. PATENTSTRIKKET LUE OG TUBEHALS. Jeg tenkte også på patentstrikk, eventuelt "mistake rib", det er veldig enkelt og pent. Legg opp masker med en tråd av hver kvalitet på pinne nr.


Så strikker du patentstrikk fram og tilbake slik: 1. Til: kr 940. Det varmer både skuldre og hals. Andre teknikker. Strukturstrikk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.