mandag 28. oktober 2019

Bytte fastlege for barn under 18 år

Dersom du ikke har logget inn på « Min helse» tidligere, får du spørsmål om å gi samtykke. Jeg kom nøyaktig 5min for sent til min legetime.


Gikk rett til resepsjonen, der fikk jeg vite at legen hadde satt meg som ikke møtt og mente det ble for kort tid. Denne tjenesten koster kr per mottatt melding (normalt meldinger). Du kan kun bestille time hos din fastlege.


Avbestille time, eller endre timeavtale.

Digital dialog. Når du trenger. Har opplevd at min legetime blir avlyst én time i forveien flere ganger på rad. For sykemelding (også forlengelse), henvisning og svar på undersøkelser bestiller du legetime.


For endring av resepter eller fornyelse av resepter fra andre leger. Blir legetimen hos Dr. Dropin journalført hos fastlegen min ? Listene styres av nav, så om du vil ha. Mandag- torsdag: 08.

Bestill legetime. Med HelseRespons kan du bestille time hos fastlegen din. Enten via SMS, nettside eller appen vår som du. Følgende ukedager.


Ein e-konsultasjon kan nyttast for forhold legen kjenner til frå før og kostar det same som en vanleg legetime, men du slepp turen innom. Her er noen av tingene man bør tenke på før en legetime.


Her kan du bestille legetime KUN dersom du har dr. Kambiz Persley som fastlege. Legetime - klinikk. Video - fastlege. Svar: Vi får en del. I slike tilfeller må du ta kontakt på telefon som tidligere. MinJournal - endre timeavtale. Fant du det du lette etter? Pålogging Min Helse (Bank-ID) med tilgang til: Kjernejournal. Fredrikstad sentrum – busstopp er Begbyveien – Løenveien, derifra går man ca min til. Hvis du har registrert deg. Konsultasjon koster det samme som en vanlig legetime.


Kommunikasjonen går via.

Du får ikke svar via Min Journal men det kommer nytt innkallingsbrev i posten. Datteren min våknet med en kraftig øyebetennelse på en søndag. Jeg ringte straks til lege på Helsetelefonen som etter en grundig prat skrev ut øyedråper til.


Er du registrert med Min ID? MinID er en felles innlogging til offentlige tjenester.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.