mandag 6. januar 2020

Mine resepter

Denne tjenesten erstattet mineresepter. E- resept betyr elektronisk resept. Du kan også gi andre fullmakt til innsyn. Mine resepter. Få levering hjem på døren eller KlikkHent til våre 2apotek. Bestill på vitusapotek. Samtidig får du mer oversikt over din medisinbruk. Skal du bestille en resept? Ingen informasjon er tilgjengelig for denne siden. Tjenesten gir deg som har fått en eller flere e-resepter oversikt over. Det skriver Direktoratet for e-helse i en pressemelding.


Mine resepter

Pasienter kan allerede. Hvordan henter jeg ut e- reseptene mine ? Når rekvirenten har gjort klar e- resepten din blir den sendt til en sikker database. Alle innbyggertjenester skal samles og tjenesten skal kobles på. Her finner du en oversikt over dine resepter, og over antall utleveringer som gjenstår.


Fordi apotek og bandasjister henter resepten fra en sentral database, er det vesentlig vanskeligere å forfalske en e-resept enn en papirresept. Har du barn under år har.


Når du har fått e-resept av legen kan du logge inn på mine resepter. Koronasjekk - se. Det vil vel si at jeg også må bli kri mine ll. Det overordnede formålet med portalen er å lage en felles landsomfattende tjeneste hvor pasienter og andre brukere kan få oversikt over gyldige resepter.


Her kan du også logge deg inn på tjenesten. Altinn-kortet. Hvem kan få utlevert pakken min ? Oversikt og administrasjon av dette kan i. E-resept og mine resepter. Vennligst bestill time for injeksjoner.


Mine resepter

Er du usikker på om du har flere utleveringer igjen på din resept, sjekk på mineresepter. Dropin skrive ut resepter på blå resept. Hvor finner jeg mine resepter ? Men det hadde jeg ikke tidligere.


Mine resepter

Jeg syns det var så dumt å måtte spørre på apoteket hva jeg hadde resepter på. Navn på spesialist skal oppgis på resepten. Hva er mine resepter ? Helsedirektoratet.


Du trenger elektronisk ID for å logge deg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.