torsdag 18. juni 2020

Patentstrikket genser dame oppskrift

Patentstrikket genser dame oppskrift

PATENTSTRIKKET LUE OG TUBEHALS. Jeg tenkte også på patentstrikk, eventuelt "mistake rib", det er veldig enkelt og pent.


Så strikker du patentstrikk fram og tilbake slik: 1. Skjerf med Flettemønster. Til: kr 940. Det varmer både skuldre og hals. Patentstrikken gir det en fyldig følelse som. Andre teknikker. Strukturstrikk. Perfekt for skjerf, tepper m. Slik strikker jeg patentstrikk. I høst strikket jeg et skjerf til Tuva, i mor Aase-garn. Oppskrift hentet fra Garnstudio. Garn: Drops Eskimo farge 0 Olivengrønn Forbruk: 137g. Tidsforbruk: 6-timer. Superenkel å strikke, og holder deg garantert varm.


Patentstrikket genser dame oppskrift

Settet strikkes med to tråder samtidig. Den ene tråden er børstet baby. Lagret fra tostrikkedamer. Særlig tofarget patentstrikk er noe av det mest avslappende og tilfredsstillende jeg strikker.


Håndstrikket skjerf i patentstrikk. Håndfarget garn i fargen blåbær fra garnbutikken Fortuna. Bredde:20cm Lengde: 166cm. Rask og fin vertinnegåve – eit lett skjerf i patentstrikk.


Vi er invitert i middagsbesøk på laurdag. Eg trur det er ei uformell bursdagsfeiring, sa herr Fiks tysdag. I helpatent strikker du frem og tilbake med ulikt antall masker på pinnen. Videoen har ikke lyd.


Det finnes masse fine og flotte skjerf med fletter og huller og dobbeltstrikk og all verdens spennende. Jeg sleit igjen med å komme igang med patenstrikk, men også her løsnet det til slutt, etter å ha gått igjennom et par-tre. Mamma ønsket seg et varmt skjerf og bestilte halvpatent. Dette skal bli et skjerf.


Patentstrikket genser dame oppskrift

Jeg fikk litt skjenn da jeg viste frem det påbegynte skjerfet i patentstrikk, for det krever. Tofarget patentstrikk med fletter på pinnene, en dag blir det til skjerf til min kjære two-coloured brioche with cables, one day it will be A scarf to. Crochet scarf with big button. Cute and comfy.


Favorite ColorKnitting. Legg til en anmeldelse. Sosiale Prosjekter. LAST NED OPPSKRIFT. Vanskelighetsgrad: av 5. Myk og lekker tubehals i tofarget patentstrikk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.