onsdag 25. september 2019

Bestille legetime uten fastlege

Stadig flere fastleger tilbyr tjenester via helsenorge. Jeg har flyttet til Trondheim uten å registrere meg hos folkeregisteret på min nye adresse, men trenger en lege her i byen likevel.


Jeg vil ikke registrere meg som. Alle legetjenester, legetime på dagen og alltid fast pris. Du kan bestille akutt -timer hos begge legesentrene dersom du ikke har fastlege i Bergen, men vi.


Har du ikke fastlege i Trondheim? Jeg trenger en legesjekk, men har fastlegen min i Bergen. Oslo, og der er det selvsagt fritt frem å bestille time. Hvordan skal jeg da gå fram?


Kan man ta en legetime i en annen by enn der man. Flere resultater fra forum. Vi har et bredt medisinsk tilbud og dyktige leger uten venteti både på dag- og kveldstid. Hos oss er det.


Legetime dag og kveld. Videotime er som er en vanlig legetime, bare over video via appen SiO Helse. Digital reseptfornyelse uten oppmøte gjelder kun for faste medisiner eller behovsmedisiner for deg.


Ved avbestilling av legetime mindre enn timer i forveien må du ringe oss. Kva om eg vert sjuk utenom kontorets åpningstid? Om ikkje fastlegen er tilstades vil du då få time hjå ein av dei andre legene.


KAN NÅ SELV MELDE SEG TIL TESTING UTEN Å KONTAKTE LEGE. Vi får dessverre ikke inn resultatet hos oss, hvis ikke vi har bestilt det. Dersom du har legetime og har avtalt å vente utenfor, setter vi pris på at du venter utenfor.


Hvis tilstanden kan. Kan jeg gå til en annen lege enn fastlegen min? Ja, men denne legen vil prioritere de innbyggerne som står på sin liste. Helsehuset, Storgata 1c i Lillesand.


Du skal ikke betale mer. NB: Pga koronautbrudd er muligheten for å bestille internettime dessverre fjernet. Ved bestilling av legetime i timebok godkjenner du samtidig elektronisk konsultasjon. Utenom fastlegekontorets åpningsti ring legevakt på tlf.


Kontakt oss og få din fastlege til å skrive resept, så får du satt den hos oss på legekontoret mellom kl 8. Resepter bestilt av lege ved telefonkonsultasjon vil bli fakturert med vanlig egenandel. De blir heretter ikke tatt imot reseptbestillinger av kontorpersonalet. Drop-In legene har kort eller ingen ventetid hos lege. Snakk med lege på video.


Bestem tid for timen. De fleste akutte medisinske problemer løses her og nå, uten ventetid. Dette gjelder om du ønsker å bestille time, eller om du allerede har en time, og i. LEGETIME -RESEPTER- E-KONSULTASJONER. Merk at fastlege kun skriver rekvisisjon på medisinsk grunnlag ved førstegangs henvisning til sykehus.


Fortrinnsvis skal man bestille time hos sin fastlege. Du har også anledning til å bestille time hos turnuslege. En legetime er minutter og vi anbefaler en. IKKE møt opp uten forhåndsavtale.


Det er som hovedregel kun mulig å ta opp én problemstilling pr legetime. Det skal fortrinnsvis bestilles time hos egen fastlege men alle legenes timebok vil.


Så lenge det er ledige plasser på listene, kan du.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.