torsdag 31. oktober 2019

Kantmaske patentstrikk

Kantmaske patentstrikk

Finnes instruksjoner som viser hvordan man retter feil i patentstrikk ? Ulempen er at det går så mye garn når en strikker patentstrikk. Jeg pleier ikke ta første maske løst av så ofte, siden jeg syns det blir like fint når jeg strikker kantmaskene. Dette er helt klart en smaksak, og helt. Pinne 1: Første maske løftes.


Jeg foretrekker å ha vrange masker for kantmasker, slik blir kantene finere. Det kan ikke være en annen type i patentstrikk -familien? Lastet opp av topinner. Her ser du hvordan strikke helpatent frem og tilbake på to pinner.


Strikk denne vesten på dager! Patentstrikk Passer helt i trenden. Kantmaske strikkes hele tiden rett. Bakstykke, nedre del. Lær at strikke patentstrik. Slå et lige antal masker op. PATENTSTRIKK : 1. Er det er en bestemt masketype (ligesom ret eller vrang) eller hvad menes der? En kantmaske er den første og sidste maske på pinden. Den kan strikkes på. Lang patentstrikket cardigan i Mayflower Easy Care.


Cardiganen er strikket i patent strikk med en kantmaske i begynnelsen og slutten av pinnen. Og her har du resultatet av kantmaskene. Og ved I hvem, det er opkaldt efter?


Denne metode med kædemasker (som også kaldes lænkemasker) giver flotte, lige sider. Lekker kantmaske. Drops garnstudio har laget en snutt hvor du kan lære å strikke en flott kant.


I slutten av p: strikk. Forskellige kantmasker Knitting Stiches, Knit Stitches, Knitting For Beginners. Avslutt med maske rett.


Kantmaske patentstrikk

INNHOLD Forord Grå genser i patentstrikk med A-fasong og vide ermer Kul vase Oversized mørkeblå pusegenser med store fletter 16. Men det jeg egentlig hadde tenkt å teste ut var patentstrikk, uten noe halveis. Her er den fjerde kluten til Tove Fevang i falsk patentstrikk eller. Enkel patentstrikk.


Kantmaske patentstrikk

Legg opp masker. I løpet av kurset går vi igjennom opplegg for tofarget patent, kantmasker, skrevne. Eg strikka vrangborden slik: fyrste maske er kantmaske og strikkes rett, deretter strikkes rett.


Eg endte med å felle kva tredje omgang med patentstrikk, trur eg. Demonstrer hvordan du strikker kantmasker. Forklar riktig behandling av klær.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.