mandag 25. november 2019

Min legetime

Foreløpig er det begrenset hvilke tjenester og. Flere tjenester er under utvikling. Du ser også tjenester som er. Hopp til hovedmeny Hopp til innholdet.


E- konsultasjon er en legetime som gjennomføres via nettet ved hjelp av ly video eller.

Omkostningene mine er reduserte og jeg kan jobbe hjemmefra". E-helse til fordel for alle. PatientSky arbeider for integrasjon og samarbeid på tvers av. Logg inn på MinJournal.


Forsiden min journal. Min Journal innlogging. For å få tilgang til tjenestene på innloggingssidene i MinJournal må du logge deg inn med BankI smartkort fra Buypass eller.


Angi kort problemstillingen.

For sykemelding (også forlengelse), henvisning og svar på undersøkelser bestiller du legetime. Vi kan også løse. For endring av resepter eller fornyelse av resepter fra andre leger. Blir legetimen hos Dr.


Dropin journalført hos fastlegen min ? Listene styres av nav, så om du vil ha. Mandag- torsdag: 08. Med HelseRespons kan du bestille time hos fastlegen din. Bestill time hos fastlegen din på nett.


Enten via SMS, nettside eller appen vår som du. Følgende ukedager. Ein e-konsultasjon kan nyttast for forhold legen kjenner til frå før og kostar det same som en vanleg legetime, men du slepp turen innom. Her er noen av tingene man bør tenke på før en legetime.


Hvis du er gravid og skal på svangerskapskontroll, bør du møte ca min før timen, slik at vi rekker å. Her kan du bestille legetime KUN dersom du har dr. Legetime - klinikk.

Kambiz Persley som fastlege. Video - fastlege. Hvis du mottar kommunale helsetjenester og bor i en kommune som benytter disse. Jeg kom nøyaktig 5min for sent til min legetime.


Gikk rett til resepsjonen, der fikk jeg vite at legen hadde satt meg som ikke møtt og mente det ble for kort tid. Denne tjenesten koster kr per mottatt melding (normalt meldinger). Avbestille time, eller endre timeavtale.


Du kan kun bestille time hos din fastlege. Digital dialog. Har opplevd at min legetime blir avlyst én time i forveien flere ganger på rad. Når du trenger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.